Yhdistys

Lahden Vapaa-ajattelijat ry on vuodesta 1936 lähtien toiminut kirkkoon kuulumattomien ja uskonnottomien ihmisten etu-, oikeusturva- ja kulttuurijärjestö, joka kuuluu jäsenjärjestönä Vapaa-ajattelijain liittoon. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää ihmisten yhdenvertaista kohtelua lainsäädännössä ja yhteiskunnassa riippumatta heidän maailmankatsomuksestaan niin, että heidän uskonnon- ja omantunnonvapautensa toteutuu. Yhdistys ajaa tunnustuksetonta julkista valtaa ja sekulaaria eli maallista yhteiskuntaa.

Yhdistyksen toimisto sijaitsee osoitteessa Saimaankatu 3-5 B 34. Hallitus kokoontuu toimistolla kesäkautta lukuunottamatta yleensä kuun alussa. Voit varmistaa toimiston aukiolon ottamalla meihin yhteyttä.

Hallitus 2023:

Puheenjohtaja: Jari Peltonen, p. 050-3065604